Wednesday, December 12, 2012

Persoalan

Adakah seseorang perempuan yang bersikap sedikit kasar berbanding perempuan lain dikatakan tomboi....asal minat motor or tak suka bersolek je dipanggil tomboi.....itulah manusia zaman sekarang nie suka sangat salah faham.....kalau kita berkawan rapat dengan kawan perempuan pun dikatakan lesbian....pelik..pelik..pelik...sangat pelik....zaman semakin lama semakin moden dan sepatutnya manusia lebih bijak tapi sebaliknya...sesetengah orang memiliki pemikiran yang cetek walaupun bekerjaya....hanya tahu menilai orang dari luaran sahaja tetapi tidak cuba untuk mendekati seseorang itu dengan lebih dekat untuk mengenalinya......ini tak,nengok je orang perempuan yang kasar terus label perempuan tu tomboi....tak faham betulla..dan aku salah seorang yang dipanggil tomboi oleh abang aku sendiri...aku pun tak faham kenapa...teruk sangat ke aku nie.???jahat sangat ke aku nie???sampai nak panggil aku macam tu....HELLO!!!!aku nie manusia  tau ade perasaan...haiwan pun ade perasaan.....tolong ar jaga sikit hati orang di sekeliling kita..jangan tahu cuma nak menyakiti hati orang walaupun pada kita ia sekadar gurauan.....ok la nanti Miss sambung lagi k.....bye..

No comments:

Post a Comment