Friday, February 1, 2013

IMPIAN

Aku adalah orang yang paling bahagia dalam dunia ini seandainya ada seseorang yang menyayangi dan mencintai aku dengan ikhlas dan terima aku seadanya.......Aku tak nak ia datang sekarang kerana aku perlu fokus dalam pelajaran dulu terutama untuk SPM yang akan datang menyerang aku....aku akan pastikan aku dapat keputusan yang best.....lepastu masuk universiti lepastu dapat kerja yang best dengan gaji yang lumayan...beli kereta dengan motor berkuasa tinggi...bawak mak ngan ayah pergi haji....nak gi Korea dan selepas itu baru nak cinta itu datang.....Ya Allah cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu agar bertambah kekuatan ku untuk mencintaiMu...amin....aku impikan kehidupan yang bahagia di samping insan yang tercinta..............................tak sabar rasanya nak tunggu waktu itu....nak tunggu Zizan datang meminang memang tak la....hahahah....aku akan tetap menanti Zizan yang lain......satu lagi impian aku ialah menggembirakan semua orang yang ada di sekeliling aku..................

1 comment:

  1. aku doakan yang terbaik untk kau kawan,...
    walaupun orang ketawakan kau pasal impian kaw..aku sentasa disisi kau untk sokong kau sampai bila2....
    aku doakan kaw jumpa jodoh yang kaw impikan ...amin..... <3

    ReplyDelete